ورزش

ادامه نارضایتی هواداران از نقل و انتقالات پرسپولیس

ادامه نارضایتی هواداران از نقل و انتقالات پرسپولیس

به گزارش خبرورزشی، با وجودی که باشگاه پرسپولیس در نقل وانتقالات تابستانی عملکرد نسبتا خوبی داشته و برای نفرات جدا شده بازیکنانی در سطح ملی جذب کرده اما نارضاتی هواداران پرسپولیس از شرایط فعلی ادامه دارد.

اگرچه جدا شدن ۴ بازیکن از ترکیب اصلی سرخ ها و به هم ریختن اسکواد اصلی تیمی که فصل قبل موفق به قهرمانی شده به خودی خود امتیاز منفی برای مدیریت این باشگاه است اما نباید این واقعیت را نیز نادیده گرفت که اکثر نفرات جایگزین علاوه بر این که از نظر سنی شرایط بهتری داستند، از نظر فنی نیز بازیکنان موفقی محسوب می شوند. نگاهی به لیست جدا شده ها و بازیکنان جذب شده این موضوع را تایید می کند.

عبدالکریم حسن ۳۱ ساله جای خود را به میلاد محمدی ۳۰ ساله داده که البته در رده ملی بازی می کند در شرایطی که این بازیکن قطری در لیست ملی پوشان قطر نیست. الکسی گندوز ۲۸ ساله و ملی پوش جانشین علیرضا بیرانوند ۳۱ ساله شده که البته بیرانوند نیز ملی پوش است. ایوب العمود ۳۰ ساله جای دانیال اسماعیلی فر ۳۱ ساله را گرفته و البته با این ویژگی که برخلاف اسماعیلی فر، ایوب العمود بازیکن تیم ملی مراکش است.

از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس علی علیپور را نیز جلب کرده تا پس از سال ها یک مهاجم تخصصی را در ترکیب اصلی کنار عیسی آل کثیر داشته باشد. به هرحال نمی توان از این واقعیت گذشت که در ترکیب چند سال اخیر پرسپولیس همواره جای یک مهاجم تخصصی خالی بود و حالا پرسپولیس علاوه بر تمدید قرارداد با عیسی آل کثیر، علی علیپور ۲۸ ساله را نیز پس از سال ها به اسکواد خود برگردانده است.

مهدی ترابی دیگر ملی پوش جدا شده پرسپولیس و تنها بازیکنی است که به نظر می رسد هنوز جانشین مناسبی برای او جذب نشده است. اگرچه فرشاد احمدزاده با وجودی که از سوی باشگاه استقلال نیز پیشنهاد جدی داشت در نهایت با پرسپولیس قرارداد بست و در دو بازی اخیر نیز در ترکیب اصلی به میدان رفته اما نمی توان این واقعیت را نادیده گرفت که پرسپولیس هنوز موفق به جذب بازیکنی در اندازه های مهدی ترابی نشده است.

مرور همین نفراتی که جدا شده و بازیکنانی که جایگزین این بازیکنان شده اند نشان می دهد که پرسپولیس نه تنها عملکرد بدی در نقل و انتقالات نداشته بلکه به نوعی عملکرد این تیم با توجه به شرایط سنی نفرات جذب شده و همین طور رده ملی آن ها عملکرد خوبی هم بوده است اما تعلل رضا درویش در جذب بازیکن و به درازا کشیدن بیش از حد جذب بازیکنان در گذشته و امروز باعث شده تا عملکرد واقعی او تحت الشعاع قرار بگیرد. شاید اگر درویش این همه منتظر و معطل بازیکنانی چون یحیی عطیه الله و علی قلی زاده نمی ماند و به سرعت با دو بازیکن خارجی یا داخلی قرارداد ثبت می کرد، امروز با کامل شدن تیمش شرایط بهتری را تجربه می کرد. اما با این وجود باز هم شرایط پرسپولیس آن قدر بد نیست که این گونه در فضای مجازی به آن پرداخته می شود.

هرچند مرور شرایط این فصل پرسپولیس، از شرایط زمین و استادیوم و میزبان نبودن این تیم گرفته تا حضور سرمربی جدید و تغییرات فراوان و دو تساوی پی در پی در دو هفته ابتدایی به این وضعیت دامن زده است. تردیدی وجود ندارد که در صورت پیروزی بر فولاد وضعیت تا حد زیادی تغییر خواهد کرد.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا